donderdag 6 november 2014

Naar Hong Kong! - Off to Hong Kong!

Looking for English?  Please scroll down a bit!

Yay! Ik mag weer een tas inpakken!  Morgenmiddag vlieg ik met mijn Taiwanese zusje naar Hong Kong voor een paar dagen. Weer even de reiziger uithangen, in plaats van de student.

En voor die paar dagen ga ik voor alleen handbagage. Mijn kleine rugzak en mijn schooltas (helaas voor het gewicht,inclusief boeken want ik ga direct na de les door naar het vliegveld).

Tot na het weekend als ik alweer een half jaar op reis ben!

---------  ENGLISH VERSION -----------------

Yay! I may pack my bag again! Tomorrow afternoon I will fly to hong kong for a few days with my Taiwanese sister. After living a bit of a student's life the past few monts, It's a great feeling to get back to travel modus.

For less than a week I go with just carry on luggage. My small backpack and my schoolbag (sadly for the weight, including books, since I hop from classroom to airport).

See you after the weekend when I celebrate half a year of travelling!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten