donderdag 11 december 2014

Terug op Hollandse bodem - Back on Dutch soil

Looking for English? Scroll down a bit!

Na een vlucht van ongeveer 18 uur (inclusief  tussenstops in Hong Kong en Helsinki) weer in bewolkt en regenachtig Nederland. En omdat mijn Taiwanese zusje voor het eerst in Nederland is, verleng ik mijn op reisgevoel nog even door in mijn eigen land op reis te gaan. En wie weet misschien ook wel een beetje te herontdekken.

Mijn blog heeft de afgelopen maand stil gelegen, te druk met nog even genieten van mijn andere thuisland Taiwan en alles en iedereen wat daarbij hoort. Een bezoekje aan Taichung, Alishan en een stukje van de central cross island Highway bijvoorbeeld. Ik hoop ze de komende 3 weken met jullie te delen voor het einde van het jaar.

------------------------------

After a 18 hour flight (including transfers in Hong Kong and Helsinki) back in a cloudy and rainy The Netherlands. And because my Taiwanese sister has come along with me, I keep my travel spirit going, exploring my own country. And who know, maybe I'll see rediscover some beautiful places that are right at my front door.

My blog has been on hold this past month. I was too busy taking in as much as I could from my other home country Taiwan. For example a visit to Taichung, Alishan national park and the central cross Island highway/
I hope to make some time to share these 3 experiences with you before the end of the year.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten